АСИСТЕНТ ПРОДАЖБИ
Задължения и отговорности:
Изпълнява административни функции, подпомагащи дейността на Търговския Директор и респективно Търговския отдел:
- Координира бизнес срещи на Търговския директор и мероприятия свързани с дейността на търговския отдел.
- Отговаря за входящата и изходяща кореспонденция с контрагентите, както и администрирането на Договорите за продажба.
- Асистира при изготвянето на различни документи.
- При нужда подготвя справки и отчети.
- Извършва преводи на документи.
- Подпомага дейността на Мениджър продажби, свързана с ежедневната работа в ERP системата и комуникацията с търговските представители.
- Води протоколи от заседания на търговския отдел.
Изисквания:
- Компютърна грамотност и умения за работа с офис техника.
- Владеене на английски език на много добро ниво – минимум B2.
- Отговорност, прецизност и изпълнителност.
- Отлични комуникативни умения.
Ние Ви предлагаме отлични условия на труд и възможност за реализация в утвърдена международна компания. Ако отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете своя автобиография на английски език: HR.Bulgaria@wienerberger.com
На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати.
Всички документи ще бъдат разглеждани конфиденциално, а информацията от тях е защитена съгласно изискванията на ЗЗЛД.