гр. София
гр. София
СПЕЦИАЛИСТ, ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТСКИ ПОРЪЧКИ
Задължения и отговорности:
• Приема поръчки от клиенти и дистрибутори
• Организира експедицията на продуктите от заводите производители
• Изготвя и изпраща фактури към клиенти и дистрибутори
• Изготвя графици за доставка от заводите до производители
• Осъществява контрол върху доставката на стоките до клиентите
• Търси доставчици на транспортни услуги и договаря цени и условия на работа с тях
• Получава и оформя цялостната необходима документация по процеса Order To Cash
• Следи за наличностите на продуктите в заводите
• Следи за плащанията на клиентите по фактури
• Води кореспонденцията между компанията и контрагенти от други държави
Изисквания:
• Минимум една година опит със SAP (Order To Cash)
• Опит в областта на продажбите – над две години
• Отлични комуникативни и организационни способности
• Висше образование с икономическа специалност е предимство
• Владеене на английски език
Ние Ви предлагаме:
• Отлични условия на труд и възнаграждение
• Професионална реализация в утвърдена международна компания
• Възможност за непрекъснато обучение и повишаване на личните професионални умения
• Ваучери за храна
• Допълнително здравно осигуряване
• Ваучери за гориво
Ако обявата представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените изисквания, не се колебайте да изпратите своите кандидатури на имейл: HR.Bulgaria@wienerberger.com
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани конфиденциално, а информацията от тях е защитена съгласно изискванията на ЗЗЛД.